Livet måste ha mening- del 2
Idag kommer fortsättningen på mitt förra blogginlägg om att livet måste ha mening så att vi har kraften att leva våra liv fullt ut.

Idag kommer fortsättningen på mitt förra blogginlägg om att livet måste ha mening så att vi har kraften att leva våra liv fullt ut.
Vad är det som gör att vissa människor kan utstå svårigheter medan andra ger upp? Vilka är de faktorer som inverkar på en människas förmåga att klara olika kriser?
Idag kommer sista delen i min lilla trilogi ”Soul Work” som grundar sig i Josefin Dahlbergs fina bok med det namnet.
Efter typ 2,5 år utan toalett och dusch i vårat hus så har vi nu ÄNTLIGEN det i huset igen!!! Hurra!!!
Idag kommer del tre i hur man kan arbeta med sig själv för att ge sig själv självkärlek, läka sina inre sår och utveckla relationen med sig själv.
Jag tycker att det är hur intressant som helst att lära mig om hur kroppen och själen hänger samman. För mig så blev det så tydligt att både när jag läkte min PMDS och mina handeksem så var den sista nyckeln att arbeta med själen och mina inre sår för att läka och bli hel.
Efter min upplevelse på min löprunda som jag berättade om i mitt förra inlägg ”Jag grät av tacksamhet över mina eksem” så kände jag att jag verkligen hade hittat något, en nyckel i hur jag skulle gå vidare i min “healing journey”.
Idag ska jag berätta om en annan häftig och märklig upplevelse jag var med om på en av mina löprundor.
Tacksamhet är en högfrekvent känsla på liknande sätt som kärlek, glädje och passion. Att aktivt arbeta med höga vibrationer är ett väldigt bra sätt för att må bra sig själv och få en god psykisk, fysisk och själslig hälsa.